Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080671308   Estratègies metodològiques i organitzatives al centre educatiu
2019-2020   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   14/1/2020 - 26/5/2020 (21 hores) de 17:00h a 19:30h
   ESC Les Roques Blaves
   c. dels Paraires, s/n (Esparreguera) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
   Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 (Treball Personal)
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén adquirir estratègies metodològiques i organitzatives que donin resposta a les necessitats de l'alumnat de l'escola del segle XXI
  
Objectius   OBJECTIUS ESPECÍFICS

- Aprofundir en el desenvolupament de la competència lingüística i
matemàtica
- Desenvolupar projectes integrats, posant l'èmfasi en la competència de coneixement del medi
- Establir diferents agrupaments i espais de treball cooperatiu
  
Continguts   - Desplegament i anàlisi dels documents de les competències lingüístiques i matemàtiques.
- Projectes integrats
- Processos científics.
- Processos tecnològics
- Tipologia d'agrupaments.
  
Formador/a   Fancisca Estudillo
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Índex de projectes integrats realitzats
- Índex de resultats de les proves de competències bàsiques tant externes com internes
- Grau de satisfacció del professorat respecte els canvis duts a terme
- Grau de satisfaciió de les famílies respecte els canvis duts a terme
- Grau de satisfacció de les famílies respecte els canvis duts a terme
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent